poniedziałek, 22 czerwca 2015

Niezapomniane wakacje - Czas poznać się lepiej Rozdział 3

Rozdział 3 

Weszłyśmy do pokoju i zaczęłyśmy szukać odpowiedniego stroju , na nocną dyskotekę na plaży. Ja postawiałam na wygodę , czyli białe szorty , beżową luźną bluzkę i modne sandały z lekkim wzorem . Zaś Ola postawiła na małą czarną i eleganckie buty , które optycznie wydłużały jej nogi. Jednym zdaniem wyglądała seksownie.

- No, no Ola jaka laska 

- Dziękuję bardzo , mam nadzieję , że kogoś w końcu poznam ( uśmiechnęła się szeroko , do swojego odbicia w lustrze ) 

- No w tej sukience ty Ty się od chłopaków nie odgonisz 

 - No ja mam właśnie taką nadzieję ( obróciła się w moją stronę i obdarzyła mnie ciepłym spojrzeniem ) 

Naszą rozmowę przerwało pukanie do drzwi 

- Otwórz ( mówi cicho Ola )

- Sama otwórz 

- No otwórz to pewnie Marco ( syknęła ) 

- Dobra , już idę.  ( Nasza rozmowa przypominała , dwóch zakochanych w sobie ludzi , którzy nie chcą kończyć rozmowy przez telefon '' Ty się rozłącz , nie to ty się rozłącz , dobra na 3 i odkładamy słuchawki '' Wiecie o co chodzi ) 

Podchodzę i otwieram drzwi , a tam stoi niebywale przystojny mężczyzna , ubrany w białą koszulkę marki '' PUMA '' , krótkie spodenki i tenisówki , a na przedramieniu przewieszoną miał szarą bluzę.

- Cześć , gotowe już ? ( pyta z szerokim uśmiechem ) 

- Tak , zaraz zawołam Olę 

- Okey 

- Ola chodź Marco już przyszedł ! 

- Już idę ! ( odpowiada Ola z drugiego pokoju ) 

Gdy zeszliśmy na hol , wszystkie oczy były skierowane na nas , co prawda nie byłam zdziwiona bo odpowiedź zachwytu wszystkich kobiet stała po mojej prawej stronie.

- Tam jest miejsce , chodźcie usiądziemy ( Pokazał Marco na stolik obok baru ) 

- Okey , to chodźmy ( odpowiedziałam ) 

Kiedy usiedliśmy przyszedł kelner i zebrał od nas zamówienia .

- To na jak długo tu przyjechałyście ? ( Marco przerwał niezręczną ciszę ) 

- Na tydzień ( odpowiadam ) 

- To tak samo jak ja 

- Sam tu przyjechałeś ? 

- Właściwie zaraz przyjdzie mój kolega z klubu , nie macie nic przeciwko ?

- Nie no skąd , chętnie go poznamy ( odpowiedziała Ola , wypatrując znajomej twarzy ) 

- A mogę wiedzieć kto to ? ( spytałam ) 

- Nie , zaraz zobaczysz ( odpowiedział z uśmiechem )

- Okey ( spojrzałam na niego , Boże jakie on ma boskie oczy ) 

W tym samym czasie kelner przynosi nasze zamówienia i dołącza do nas wspomniany kolega przez Marco , Erik Durm .

- Cześć mam na imię Erik ( Obdarował każdego słodkim uśmiechem ) 

- Cześć jestem Ola , to jest Jowita no a tego to już znasz ( Ola jak zawsze bezpośrednia , a tym razem i zakochana ) 

- Haha tak znam ( zaśmiał się i obdarował na mnie powitalnym spojrzeniem ) 

Ola była wpatrzona w oczy Erika i nim oczarowana , ten zaś nie mógł oderwać oczu od jej pięknego uśmiechu i seksownego wyglądu. 

2 komentarze:

  1. o jejciu, świetne! <3 Jest Eric i jest Marco - jest git! <3
    czekam z niecierpliwością na kolejny ^^ pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za miłe słowa *-*
    Kolejny rozdział już powoli powstaje w mojej głowie <3
    Również pozdrawiam <3 :**

    OdpowiedzUsuń